20 March 2014

Aznee's Biz Page

As salam semua..

Tadi saya create page biz saya untuk share dengan kawan2 semua.. Ramai yg sms, inbox, whatapps, sanggup datang ke rumah dan ada yang ajak keluar semata-mata nak tanya cara buat biz.. Jadinya macam kesian pada kawan2 yang terpaksa datang jauh dan kadang2 tak sempat nak jumpa sbb macam2 hal lain..

Dah alang2 lebih baik kita berkongsi dengan ramai orang kan?

Walaupun kat luar sana lebih raaammmaaii lagi orang yang berjaya dalam biz.. Even kawan2 saya dalam FB sendiri pun ramai yang sangat2 berjaya dalam biz masing2.. Ada yang tokei susu kambing, peladang, tokei kek, tokei tudung, tokei baju, insurans etc tapi saya percaya masing2 ada kekuatan masing2.. Peluang yg ada ni kita kongsilah bersama..

Dan saya niatkan apa yg saya buat ni sebagai suatu jariah dari diri saya sendiri..

Jadi mana2 yang berminat untuk belajar dan berkongsi ilmu bersama saya, bolehla like page ni yea :

Aznee Fazrein 


Semoga apa yang saya usahakan ini kita dapat faedah bersama.. In sha Allah yea..

:)

0 comments: