28 November 2012

Titisan air mata Ain

 Siapa tengok Adam dan Hawa Episod 55 tadi...

Masyallah.. Bestnye.. Tak tahu nak kata...

Sayu rasa hati...

Ain Hawani bagaikan tak percaya Adam Mukhriz menjadi iman solat jemaah.. Sudah lama Ain idamkan suami yang soleh dan taat pada Tuhan, tpi pada Ain, Adam bukanlah orangnya... Ternyata sangkaan Ain adalah salah!!

Ain menitiskan air mata kerana menyesali atas perbuatannnya yang tidak pernah menyedari dia telah memiliki suami yang diidamkan... Ain juga sedar dia telah banyak berdosa dan tidak permah beri peluang kepada Adam untuk membuktikan perubahan pada diri Adam..

"Aku bangga dengan suami aku..." Akhirnya Ain mengakui Am adalah suami terbaik untuknya.. :)

Ain mintak ampun.. dari hujung rambut, sampai hujung kaki.. ABANG" OMG!!


Tak sedar, air mata ai pun mengalir juga tadi.. Sebak...

Dan ai juga akui, yang ai juga amat berbangga dengan suami ai..  Sudah lama ai berbangga dengan dia bukan kerana wang ringgit, rupa paras ataupun pangkat...

Tetapi hati ini jadi sayu, lembut dan rasa dibuai setiap kali mendengar suaranya membaca alunan ayat suci Al-Quran sewaktu solat jemaah... Alhamdulillah, ai sudah merasainya...

Adik2, kawan2 yang masih belum kawen, carilah Imam anda... Pasti anda akan rasa sesayu2nya hati sama mcm ai rasakan.. Pastinya hati ini cair dan akan mengakui rasa syukur memilikinya...

suatu perasaan yang tak dapat dijual beli..

:)


3 comments:

Azhariah Zuber said...

tak kaya pun takpe asal ada family. hehe

Delimasari said...

faily first

Delimasari said...

family first - spelling salah yg atas tu

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails