11 December 2011

Berus Gigi Systema

Lagi sekali terpengaruh dengan iklan tivi..

Kali ni aku mencuba Systema..

Disebabkan rongga mulut aku agak kecik, so sangat susah kalo pakai berus gigi yang berkepala besar.. Dulu pernah jumpa satu berus gigi yang match dgn rongga mulut aku.. Tapi dah lama dah xde kat pasaran berus gigi tue.. Agaknya tak laku kot!


Sekali terjumpa "Systema"... Saiz kepala dia kecik dan berusnya pun halus... So, mencapah jauh sket la ke celah2 gigi... Tambah2 aku kan penakut.. Kalo tonyoh kuat sangat berus tu ke gusi, nanti gusi bole rosak ataupun gusi kita akan cepat haus.. Oh, sangat menjaga gigi walaupun gusi konon2 aku ni.. Tapi sebab penakutkan sebab tu jadi cerewet dan berjaga2...

So, terjumpa information ni kat internet.. Bole kita baca sama2... Kot2 ada yang berkenan jugak...




SYSTEMA toothbrush may look ordinary in design but the key feature lies in its bristles.
Most ordinary toothbrushes have end rounded bristles, which make it difficult to reach deep into the hard-to-reach places, especially along gum-lines and in between teeth.
But the Systema toothbrush has 0.02mm slim bristle tip to penetrate deeper along the hard-to-reach places to remove more than 80% of plaque.
The bristles are of non-animal origin, are more flexible and can clear plaque more effectively without hurting the gums.
The toothbrush is available in four variants to suit individual needs: Compact has one of the smallest head size for those who want a thorough clean; Comfort is for those who want a superb inter-dental and gum-line clean; Full Head comes with a bigger head size to give a wider reach; and Bi Level is for people who want a superb inter-dental, gum-line and surface teeth clean.

0 comments:

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails