11 December 2011

Gene Martino

Sebut aje Gene Martino, warga Ipoh mungkin agak familiar.. sebab cawangan dia ada 3 kalo x silap.. Satu dekat Greentown, Silibin dan Station 18..

Apa yg special kat Gene Martino ni sebab bole custom made ikut saiz badan especially kaum lelaki la.. Dan dia juga bole custom made untuk orang perempuan.. ceh, bunyi macam sama je dgn tukang jahit lain kan? hehehe

Kita bole pilih kain yang dia ada n buat baju sedondon laki bini... Haaa... Baru jelas kot..

Baju2 dia yang dah siap pun cantik2... Sesuai untuk formal dan ada juga kemeja untuk aktiviti tidak formal.. Kualiti kain dia pun sama dgn kualiti kain yang ada kat shopping complex tapi harganya jauh lebih murah...

Kemeja g keje start price dari RM49.. murah kan? kainnya sedap n sejuk je... Yang paling penting, kalo aku la.. Nak carik kain yang tak susah nak gosok.. Gosok sikit2 pun dah ok... Budget mcm perempuan malas lak.. Tapi sebenarnye nak jimat masa.. X nak la bertenggek depan seterika lama sangat kan?

Kalo kemeja batik dia pulak kan? Yang aku tengok lebih kurang sama macam John Master.. Selalu kalo less pun RM150 ke atas harga dia.. kat sini bole dapat dlm RM119.. wooo... best kan?

Dan aku pun dah terjebak... Aku belikan Abang Kash baju batik color PINK uollss... Hahaha... Comel giler.. Cute laki aku!! Hehehe...

Gambak xde la pulak.. sebab ari Khamis aritu dia rushing nak g keje.. X sempat nak shoot.. Lenkali la yea..

Tapi korang bole la terjah website Gene Martino ni... dan rasanya branch dia pun dah ada banyak kat Malaysia ni...

Sumber : Mohd Syahir Makin

0 comments: