12 April 2011

aznee is back!!

alamak lamanya tak berblogging!! huhuhu...


ampun maaf dipinta sebab memang xde masa... bizi sangat2 ataupun penat sangat2... itu yang lebihnya sebenonya... huhuhu...


betul...


FB pun tak berapa nak sempat... kadang2 jer... seminit dua tumpang kaco abang kash masa dia tgh berFB...


huhuhu...




setiadaan aku... kowang rindu tak kat aku?? hahaha... jawap, jawap... tak jawap dose... hehehe...




oklah.... sejak dah tak blogging ni otak pun dah beku... dah tak reti nk mengarang... ewah!
nak kasik tengok gmbo pun, xde gambo baru... semua gambo songket aje... gambo tuan punya songket xde pun! hhuhuuh... 


ate, daripada tak ade... aku kasik la korang cuci mata masa ktorng photoshot kat Kellie's Castle aritu... hehehe... ini semua gambo cucu2 Wan Saodah (opah) + Pak Baharom (arwah tok) aku!!











 hehehe.. nak muntah tak tengok kegedikan kami?? hehehe...


jangan muntah lagi... sebab ada gambar2 lain yg nk termuntah,,, hhehehe,,, ini baru sket je... tanduk pun baru je panjang seruas jari.. hehehe...


okla... lenkali la pulak ek.... lenkali kita cerita lagi... da..


p/s: entah brapa la akaun nuffnang sekarang... aritu ada rm45++ dah cukup ke nak redeem lagi nih?? hahaha... berangan!

9 comments:

ecah said...

da byk ke nuffnang nyer tu.?simpan2..kumpul2..hehe

yangyuyu said...

lawo2 gambar cam retro lak..welcome back aznee:)

Noraishikin Mohd Salleh said...

uish lamanya cek tunggu entry blog ni muncul....ingt dah x mo blog lagi...cer citer banyak sket..cer citer cer citer :))

alfa juliet said...

suka gambar korang duk ats batu tu..berbakat seh

a.z.n.e.e said...

ecah: ala.. lum capai target lagi la.. lg cikit je... tp cikit pun semput gak nk kumpulnye.. huhuhu

a.z.n.e.e said...

ummie: hehehe.. tq2.. terharu sat!! tgh pkirkn nk tulis apa lagi kt blog ni.. huhuhu

a.z.n.e.e said...

cikinto: hahaha.. kan? kan? mmg korang sabar menanti... terharu akak noks...

a.z.n.e.e said...

azza;
depa ni x payah suruh.. x pyh tggu bakat.. sat2 dh ada atas batu.. sat2 dh melompat... sat2 nk senget sana, senget sini.. itul dia.. depa ni.. mmg x dpt diselamatkan! hehehe

silverlady said...

slamat kembali jonny...hehe

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails