13 April 2011

Pemenang Contest Gadis Melayu!

Holaaa...

Saje je nk announce balik... Aritu sebenarnya tak sempat pun nk promo pasal 

Contest Gadis Melayu kat blog... hehehe... seperti biasa... alasan cliche.. 


B . I . Z . I .


tapi tetiba arini terus announce pemenang... sangat tak aci kan?
hehehehe... jangan lah marah... nanti cepat beruban...!!


jadi, jangan dok taip panjang2 la... 
kita sebarkan aje gambar dorng kasik glamour sket...!!



FIRST PRIZE:
Azrin Shafinar dari Puchong!


SECOND PRIZE:
Norainie Shafie from Les Copaque, Shah Alam.



THIRD PRIZE:
Ecah Shafiee dari UiTM Shah Alam!

The 4th:
Liya dari KEMAS, Batu Gajah.

The 5th:
Adik Nana dari Batu Gajah, Perak.

Apa2 pun terima kasih kepada semua yang mengundi dan menjayakan Contest Gadis Melayu!

Tahniah jugak kepada semua pemenang!!

p/s: Bagi yang belum sempat nak join Contest yang ktorng anjurkan... Jangan lupa join contest kami pada masa akan datang... Insyallah..

** jangan tak tahu, ada yang dh anta gambar nk masuk contest lagik! walaupun tak announce lagi contestnya...! hehehe...

2 comments:

jejaka anggun said...

a ah. melayu sangat...

aman~ said...

i can be the voters.. next thime inform us earlier.. so we can join.. ahas.. i will vote for that cute kiddo..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails