21 October 2010

Monte Carlo Islamic Fashion Show

 Fesyen!

Siapa yang mahu ketinggalan fesyen! Semua orang kalo boleh mahu mencuba fesyen terkini walaupun hanya untuk satu atau dua gaya terkini sahaja... 

Pon begitu, ada yang tidak mahu ketinggalan langsung tentang hal fesyen walaupun kadang2 fesyen tue tak masuk akal.. tak padan dengan warna gaya... ataupun melanggar tatasusila agama!


Dan lebih memuakkan... Menggunakan nama agama untuk berfesyen... Walaupun macam HARAM !!! 


bertudung walaupun dengan hanya sehelai net kelambu!

 tutup dada dengan rantai besar bulat!!!


guna nama Nabi Muhammad letakkan kat badan n celah "bedah" tue... 
Ape kejadahnya!!!


p/s: Katanya designernya dari Pakistan... Ntahlah takat guna nama Pakistan je la kot... Ilmu agamanya jumud!! Macam tak faham jer... Ataupun ini agaknya saje je nak mempersendakan nama Islam!

7 comments:

ayu said...

jonny, boleh baca juga kat sini..tengok la sapa penaungnya..

http://melurjelita.com/?p=2036

~ As ~ said...

hagak-hagak lah kalau nak berfesyen pon...dunia akhir zaman, berbaju tapi mcm telanjang. yg teruk last pic tu...

alfa juliet said...

pasal ptptn, tulis surat kat ptptn minta balik bayaran 3% yg dulu...aku dah dpt pun duit tu, dah sebat habis..hehe

pasal fesyen, dorangyg buat tu memang tak berotak

jejaka anggun said...

allahu akbar

silvertech said...

mat saleh ni mmg fesyen sepelik2 hape...tgk je lady gaga...daging pun buat baju...huhu

zafi said...

pasal ptptn? adeh aku dapat juga benda ni.. dah boleh apply eh?

Anonymous said...

ni semua dakyah2 dari barat & israel nak menyesatkan oran islam. Yang paling sedih sekali orang islam yang turut terlibat dalam menjayakan dakyah orang kafir ini. Hukum Allah neraka jahanamlah jawabnye!

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails