11 November 2010

bukan selamat tinggal..

haha.. sudah lama tak berblogging... sudah lama tak login dlm blogger.com.. almost terlupa password... hahaa..

tak tahu nak mula kat mane... sebab dh terlalu banyak snagat cerita yang nak diceritakan...

nk khatam blog korang pun tak tahula boleh habis ke tak... huhuhu... sure entry korang dh berkoyan2 kan??? aku jugak yang tertiba terberhenti seketika...


tapi apa2 pun aku belum berniat untuk meninggalkan dunia blogging... sangat2 sayang k... sangat2 sayang kat korang semua... ahaks... sangat2 sayang pada duit yang sedang dikumpulkan di nuffang... hahaha..


yup, kalo betul gayanya mmg boleh buat duit... hasilnya, sebulan lebih yang lepas aku dah terima cek Nuffnang yang pertama...



sama mcam korang jugak... belajar dari korang2 jugak... tq semua... tq untuk korang yang rajin klik2 iklan aku k... muah muah!!!

walaupun aku dh terberhenti sebulan.. tp semalam tergezut tgk amount almost RM40.. hahaha... banyaknya... ms tinggalkan aritu ada rm25++ jer... semua gara2 Buffered Earning.. untung woo kalo dapat BE!!!

3 comments:

alfa juliet said...

ko berckp macam eosk cuti sekolah jonny..hehehe

yangyuyu said...

lama ko tak blogging weh...miss u

wah byk ke dpt buffered earning, congrate2..

a.z.n.e.e said...

azza:
aku mmg dh terasa mcm bercoti panjang jer... hhahaha...


ummie:
miss u all too... aku x sempat nk blogwalking ke blog korang... x khatam lg k...

ada la sket2 BE nya... tp x lama lg lingkup la tuh... hhhuhu

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails