15 September 2010

Family Potrait 2010

Raya tahun ni grand... Bukan grand ape.. Grand terlebih tang bergambo... Hehehe..




Memandangkan Abg Long dah jadi freelance photographer... So, ktorng pun amek kesempatan suh dia amekkan gambar family ktorg.. So, boleh la save budget sket kan? Siap ada payung mcm kat kedai tue... Huhuhu... 


SO, jomla cuci mata...



Ayah je xde..
...Kashfee...
...Mak Yang Ninie, Mak Lang Wanie, Mak Ngah Nonie...

...Family Pakcik Atan (us) n Pokde Katan ..



Pokde n Mokde!
*Hencem tak pak ude (pokde) saya... Dulu dia ada band sendiri.. 
Artis nih!! Hehehe*

...Hero belah family emak..

Adik beradik emak n Opah
*Cikwan, Cikyang n Emak*

Opah, Anak n Menantu!

Opah dan cucu2nya.... Gambar ni kurang seri sbb aku xde... Sebab aku  beraya sebelah Abang Kash...




p/s: terasa macam aku ni artis! Hahaha...

6 comments:

Umie Nadhirah said...

nice ^^

jejaka anggun said...

sakan....

ayu said...

perghhhh...dasat...

a.z.n.e.e said...

Ummie:
tq!! selamat raya!!


JA:
sakan makan! hehehe

AYu:
dasat ek...hehehe

jejaka anggun said...

muke dua beradik satu acuan...

silvertech said...

ha'ah la...mmg muka fotostet dedua...hehe..jelesnya aku tgk gambo raya ko...cantek la

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails