05 August 2010

Tolong Ingatkan Aku!

Dah semakin ramai penulis dan penyanyi perempuan yang muda, berbakat dan cantek!! diulang.. PEREMPUAN yea! hehehe..


Dulu aku suka Yuna,
Pastu aku suka Tilu,
Sekarang aku suka Ana Raffali!



Tak sangka ada penyanyi yang suka berbaju kurung dan kebaya sambil bermain gitar! Ya, bakat itu tak kenal semua itu... X payah seksi pun x apa, kan?

So, jom layan lagu nih... Oppss... Ntah nape x le nk loading la lagu ni... So, aku kasik senikata sahaja yea.. Korang cari video klip dia kat Youtube ok!





Please Remind Me!



Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa ditebus hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

2 comments:

Cikgu ILi said...

Jonny,
Aku baru selesai baca entry2 ko yang aku missed baca.
:)

a.z.n.e.e said...

ili:
huhuhu.. mesti lama ko kena menelaah semua blog kan?

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails