12 July 2010

Paul diancam keras!

Lawan bola dah habis... tapi misi Paul untuk meneruskan hidup agak tergugat!


Dia kini diancam keras oleh banyak pihak....
Untuk mengelakkan Paul dari terus diancam.. kemungkinan Paul akan disembunyikan dan dilarikan ke sebuah negara yang jauh dan selamat... Negara pilihan kemungkinan adalah Malaysia...
Adakah Paul akan terus selamat??


Adakah Paul akan dapat terus hidup??


Ataupun Paul akan terus hidup bertemankan rantai!

8 comments:

n4dh!3r4 said...

rasanya kat mesia lg tak selamat la kak.. mcm2 masakan dok ada dlm kepala neh.. haha

yangyuyu said...

hehe sian paul ni..paul tak bersalah...

white rose said...

khurafat jika percaya sesuatu yang bercanggah dari Islam...

pasni ramai yg akan cuba menangkan sotong atau seangkatan dgnnya tuk meramal nombor2 ekor...
termasuk laa burung...

mintak2 kta dijauhkan benda2 khurafat ni...

Astaghfirullah Al'Azim...

a.z.n.e.e said...

nadirah:
a'ah.. masak kari kepala sotong! hahaha,..

ummie:
hehehe.. mmg pun.. tapi paul mmg bahan utama sekarang!


dylla:
itula... si sotong jd bualan utama skrg.. jgn ada anak2 yg terikut udah,,,

jejaka anggun said...

buat sambal tumis ngan petai la kalo sampai kat sini

Adlina Husaini said...

org kafir cenggitu la kak..

silvertech said...

mmg sian paul ni kan...paper hari nih kata paul dah nak bersara...dah takmo ramal2 lagi dah...

a.z.n.e.e said...

JA:
hahaha.. cicah sama dgn samba belacan!


ina:
alasan kan?


nadia:
sian paul terus bersara! huhuhu... tp bagus pun.. biar dia bermain dgn budak2 je sudeh..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails