29 July 2010

Mannequin sudah berbakti!


ingat tak aku citer aritu pasal patung @ mannequin aku yang pecah masa postage??? Alhamdulillah aku dh dapat yg baru... walaupun aku ckp aku rela bayar postage by GDEX yg sebeanrnya tak berapa sangat... tapi dia pun kaut untung 1/3 lagi sekali atas postage aku... dah la postage aritu aku gak yg tanggung...

hum... xpela... nanti ada la tue pengganti rezeki aku yang lain...


so, sekarang mannequin tue dah berbakti dengan aku!! hasilnya, semalam aku dah upload gambar Songket Moden Berbelang yang baru!!



terima kasih untuk mak aku sebab dia selalu support n sokong apa yang aku buat... semalam mak aku yang tolong aku bungkuskan songket ni ke badan mannequin... muah! muah utk mak!!

sesapa yang belum tengok lagi, jom g cuci mata di sini nak???

3 comments:

alfa juliet said...

ooo ini ke patung mannequin tuh..aku ingatkan patung apa la..hehe jakun jap....pas ni boleh lah ko balut mcm baju kebaya ke buh pin peniti....

white rose said...

fuh...cunnyee...

a.z.n.e.e said...

azza:
hehehe.. patung ini la dia yg aku nanti2kan... ya begitula hajatnya..

dylla:
tq.. dylla.. kalo nak btauje la.. sms je pun boleh.. kain ni 5 meter tau.. bukan 4 meter,,

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails