03 July 2010

jom melukis tapi tak guna pensel!

aku tak pandai melukis!
tapi aku suke melukis di komputer! (means.. guna software lah!)



aku tak pro!
aku sekadar tahu je...



aku suke sangat illustrator!
aku nak ajak korang pun suke sama macam aku!




dulu disebabkan sumber yang terhad...
aku mempengaruhi anak murid aku supaya suke 'drawing' hanya guna 'paint'..




using simple tools... tapi sangat menyejukkan hati aku!
using simple skills.. tapi sangat memeranjatkan aku!





tak caya, jom jengah hasil drawing anak2 murid aku!






8 years old!



9 years old!



12 years old!





cikgu dia pulak pernah lukis ape??

ini jer....



p/s: hasil macamni... wajar tak aku mintak bos aku naikkan gaji aku??

7 comments:

lan said...

uik... cik ke puan??

yan said...

sy naikkan gaji awk rm50, boleh?? hehehe..

white rose said...

fuuhh...
tu sah gambar akak yg lama...
gatai letak "cik" ek...
marah abg kash kang...

hakhak...

sungguh kreatif dak2 nih...

jejaka anggun said...

JA tau lukis org lidi jer....

Cikgu ILi said...

Pandai anak murid ko..tapi ni murid Setia Budi kan?
Camne agaknya hasil keje murid pra ko...nak tengok!

a.z.n.e.e said...

lan:
cik la.. ms tu kan 2006.. hehehe.. 2008 br tukar status..

yan: huhuhu.. jadila.. duit jugak kan?

a.z.n.e.e said...

dylla:
akak ajr sket jer.. depa yg lelebih.. terlebih kreatip!


JA:
okla tuh! jadila dr xde kan?? hehehe..


ili:
a'ah rindu nk ajar kmputer sbnrnye.. itu yg terjumpa balik.. hasil keje pra.. ada terbungkus.. beso beno nk scan.. hehehe..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails