07 June 2010

Tercapailah Hasrat!!


salam semua...



2 bulan yang lepas, saya ada terkenang... "teringin nak buat hantaran kawen..." huhuhu.. sebab last buat, masa time kawen dulu... dah 2 tahun segh...



sekali.. ada pulak insan yang minta saya buatkan hantaran... humm... seronok sangat!! rasa macam release tensi... dalam bizi dengan kerja n urusan rumah... terus hilang tensi tue, bila beban kat otak ni terluah kat situ!!



huhuhu... jadi, kalo nak tengok.. klik kat sini yea... saya malas nak upload 2x... hehehe... aci tak??



lagipun, arini bizi nak sambut ulangtahun perkahwinan yang kedua!! nak kuar g dandan rambut.. hehehe... mcm la freehair kan?? tapi utk suami apa salahnye kan??


tapi xpela, saya kasik hadiah kat korang semua.. cuci mata satu gambar hantaran tue yea!!


yeha....!!

duit hantaran rm101.. tapi syiling rm16 sahaja... wang kertas tak letak lagi time ni... buh kat dalam sangkar yang burung tue bertenggek atas para atas tue... konon2 mcm burung tue yang jaga duit tue.. hehehe...


okla daaa... nak kuar!!

7 comments:

Adlina Husaini said...

kreatifnya aznee =D sukaaa

jejaka anggun said...

chantekkkk... nnt bole lah tlg buatkan utk majlis cukur jambul JA yer...

alfa juliet said...

simboliknya maksud

nUR_rOsALiNdA said...

Cantik la~! :)

Anonymous said...

sangat tak puas ati ngan hantaran beg n wallet..ape punye org la..
hiasan okay da..yg tak ok brg nyer..haishhh..

~sayang~

a.z.n.e.e said...

ina:
tqvm!!

JA:
nak cukur jambul bila tue?? hehehe..

a.z.n.e.e said...

azza:
ada cerita baru best!!

rosalinda:
tq ya!


sayang:
sabo jela.. nak buat mcmner itu citarasa dia..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails