06 June 2010

Jom nyanyi sama2!!

Tilu - Ku Bukan Aku


video

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

(ulang korus 2x)


Tilu sekarang salah satu lagu yang aku suke!! bile dengar rasa mcm di awang-awangan... dan aku skrg tgh kumpulkan lagu2 kesukaan aku yg dicopy dan di burn ke CD supaya tiap2 aku aku boleh dgr dlm kete... sampai boleh hafal liriknya!!

hahaha...


p/s: dengar lagu ni dah beratus kali rasanya... tapi masih tak jemu... siapa suke jugak lagu nih? sila angkat ketiak... eh, angkat tangan la...

thumb up to KRU!!


5 comments:

Gransazer said...

ari2 kot dgr lagu ni..huhu~(abg zaza minat sgt lagu ni..)

a.z.n.e.e said...

yea,,, tak jemu kan? walau hari2 dgr...

jejaka anggun said...

x penah pun dgr lagu nih?

a.z.n.e.e said...

uik?? cepat click play.. sure u gonna like it!!

Ms J said...

Dah lama aku angkat keti aku weyy.... Suker sgt2 kan?

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails