03 June 2010

pesanan peninggalan sheema..

semua orang meratapi pemergian sheema... pelatih PTD yang meninggal dunia semasa latihan..








aku tak sanggup nak baca semua... masih sedih...!!



sesapa yang berminat, boleh klik cni!!


p/s: sesungguhnya, negara kehilangan seorang cendiakawan atau seorang bijakpandai !!!

2 comments:

Adlina Husaini said...

aznee, ina terbayang lagi semasa arwah masih ada..sampai la ni macam susah nak percaya dia dah meninggal

tatau la sapa desk officer yg akan ganti tempat dia..

kematian itu benar..bila Dia nak ambik kita balik, sekelip mata je boleh berlaku dan tinggal lah harta dunia kita..anak kita..suami kita...mak bapak kita..dan bersendirian kita di alam kubur sehingga dibangkitkan semula..

a.z.n.e.e said...

ina:
ya betul, kan?? rasa mcm tak percaya shj.. n mesti ina rs mcm dia masih ada kan?? tapi betul la.. maut tue sekelip mata sahaja... tak peninggalkan pesan bila tiba masanya..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails