08 June 2010

Tag dari Mr.Sangkut!!

alamak sebenarnye, hutang piutang tag sgt banyak... dan ada yang belum terangsai... hehehe...
aritu dapat tag dari mr.sangkut!!! mekaseh... tak pernah lak dpat award pasal makan,,, hehehe..
almaklumla, badan memang sekeping.. dari jaman sekolah sampai la sekarang berat badan masih maintain... hahaha...

tapi surprisely, baru2 nih... berat badan dah naik 4kg.. hehehe.. katest 2kg lagi... ini semua gara2 makan Tricajus...!! yeepi... best sangat!! kalo tak, nak naik sekilo pun susah...


hehehe..

jadi, tag ni nak dipanjangkan kepada:
1. Syafiq : yang baru seminggu dua buat blog yea.. samala2 kita klik nuffnang!! hehehe..
2. Ecah : sifu nuffang saya 2 mnggu lepas.. hehehe...
3. TTT: suke nak bagi comment kat chatbox dia... hehehe.. comei sgt!!
4.miss lolly : chantek sgt!!
5. azza : ibu mengandung sure marah aku dapat award ni.. hehehe..
6. ummie: yg baru beli DSLR.. jeles aku... argghh..
7. ayu : nnt aku balas tag ko ok...
8 nadia : sowii.. tertinggal nama ko...
aci tak banyak ni jer... sesape yg nak, boleh gak chot award ni k... boleh sama2 kita kuat makan!!

10 comments:

Mr Sang Kut said...

dr japan sekolah?
igt dr jaman jepun td
wakakaka

a.z.n.e.e said...

hahaha.. jaman.. biasa dgr tak?? bahasa org perak..

Mr Sang Kut said...

bahase perak?
mcm bahase jawe jek?
bkn eh?
hehek

silverlady said...

huhu..nama aku takde pun

TTT said...

tq sis :)
muah2!!
comel kan icon2 tu
hehe
suke3!!

Ecah Shafiee said...

wahh..dpt tag..1st ni kak agh dpt tag..tq2..

a.z.n.e.e said...

mr.sangkut: mcm jowo ke?? hehehe.. ntah dok selalu sebut gitu..

nadia: hahaha.. sowi.. aku blur.. aku add nama ko ek..

TTT: suke suke!!

ecah: jawab jgn tak jawab k.. hehehe..

Ecah Shafiee said...

soalan yg mne kak?
yg kt page mr.sangkut tuh??
bpk banyak soalannyer~

a.z.n.e.e said...

ecah: eh.. bukan... jawab tue kira reply la... eh, angah mane gambar awardnye??

Ecah Shafiee said...

ahaha..jap2 tgh ltk gmbr..
lupe nk upload..