01 June 2010

Gambar dan video demo serangan GAZA!!


semua orang tak bersetuju dengan tindakan Israel menyerang kapal sukarelawan!!! Tetapi apakan daya... Semoga kuasa Allah dapat mengatasi segala...



Semoga semua ahli sukarelawan terselamat!!!


Aku jadi lagi bengang apabila pihak kawal telah kibarkan BENDERA PUTIH... tetapi mereka masih diserang!! sialan!!! peraturan peperangan mana yang mereka ikut nih!!!



zaman sekarang tiada yang lebih penting agaknya... nyawa, maruah, tanggungjawab, perikemanusiaan langsung tak ada!!! yang penting nafsu-nafsi dan kemahuan diri!!!



jom kita klik sini... kita tengok demonstrasi yang diadakan di London yang menentang tindakan Israel ke atas serangan semalam!!! gambar dan video ini dirakam sendiri oleh seorang perantau Malaysia di kota London!


hum.... mampukah agaknya demostarsi ini mematahkan semangat Yahudi itu???? siapalah kita insan yang kerdil di mata mereka nih??? moga akan tiba masanya Allah itu Maha Berkuasa...


semoga mereka yang menganiaya nih akan dilaknat Allah!!!

4 comments:

D-One said...

Kutuk Israel Laknatullah xpa...
bagi saya sekarang kita perlu berjihad...kalu nak berjihad dalam peperangan mungkin kita tak termampu..so yg kita mampu & saya yakin anda semua mampu adalah Jihad ekonomi..Boikot barangan Yahudi & sekutunya..ayuhhhhhh...!!!

a.z.n.e.e said...

ya betul!

Haffiz Al-Banna said...

uisyh..
ada link blog sy..
=)

a.z.n.e.e said...

hafiz:
ya... tq for the info!