01 June 2010

Pelatih PTD meninggal dunia..


satu-persatu berita menyedihkan...


terbaca tentang artikel "Pelatih PTD meninggal dunia akibat jangkitan paru-paru" di Kosmo... kemudian, terbaca pulak blog rakan arwah, Adlina Husaini... sedihnya...




teringat kawan2 UUM yang ramai jadi PTD... semoga dorang selamat selesaikan kursus Diploma PTD selama 7 bulan tue... bagi yang dah berjaya lepas, Alhamdulillah..........



p/s: teringat diri sendiri yang sangkut 3x di assesment... kalo aku dikerah beremdam dalam lumpur jugak... memang aku tak berdaya la... aku bukan jenis yang boleh bertahan dalam air gitu lama2... dengan aktiviti ala komandor... sure aku tak mampu... memang aku sesuai jadi seorang guru Prasekolah!


apa yang berlaku, pasti ada hikmahnya..... semoga roh arwah dicucuri rahmat...

5 comments:

alfa juliet said...

aku pun baca blog ina tu yg tau....
mcm manalah anak dia kan

a.z.n.e.e said...

azza:
ko pun bc blog dia ek... hum... kesian sgt.. apela nasib anak dia...

senandung semalam said...

innalillah...

jejaka anggun said...

apa relevannya kursus komando ngan PTD nih? dorg nak suruh jadik komando ker jadik pegawai gomen?

a.z.n.e.e said...

ss:
alfatihah untuk nya...


JJ:
ya... itu yg plg pelik.. mgkn sbb nk kasik disiplin kot..!

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails