08 May 2010

Saya ingin berada di dalam blog list kategori HIJAU kerana ...


En. BEN jangan lupe jenguk saya di sini... walaupun saya ketinggalan monorail!



saya mengalu2kan en.ben singgah sebentar di tentang A.Z.N.E.E nih.... selamat datang!





sesungguhnya saya ingin berada di dalam blog list kategori HIJAU kerana:




  • saya sangat suke blogging.. tapi masih tak terror jugak...

  • saya sangat suke blogging... tapi traffic saya masih sedikit... hukhukhuk...

  • saya sangat suke menulis... tapi masih tak best...

  • saya sangat suke blog saya... tapi takut terperasan sendirik jer... huhuhu..

  • saya sangat suke blogging... sebab ramai kawan... tapi masih belum ramai menjadi follower saya... huhuhu..

jadi, silalah memperbetulkan blog saya yang serba kekurangan ini... sebarang kritikan saya terima... Insyallah... sebab saya mahu memperbaiki kekurangan diri saya!



Utusan untuk En.Ben: terima kasih daun keladi kerana sudi menjengah... semoga pertolongan en.ben akan banyak membantu saya yang serba kekurangan ini!


Tq!

10 comments:

yangyuyu said...

aznee dah jangkit aku :P

Cikgu ILi said...

Aku tak nak dijangkiti..ok tak?
Aku malas sebenarnya.

white rose said...

ish...ish...dahsyat sungguh...

Ben Ashaari said...

insyaAllah ... ps .. azila kim salam

jejaka anggun said...

Kalo nak join kategori biru caner plak?

silverlady said...

aku mcm nak berjangkit tp takleh nak bukak blog ben kat opis..kene block...huhu

a.z.n.e.e said...

ummie:
itula dia virus lg kuat dr h1n1!

ili:
hehehe.. aku mahu mencuba!

dylla:
u r next!

ben:
here we go.. selamat datang... walaalikumsalam.. sapa itu zila?

a.z.n.e.e said...

JA:
biru?? biru ke laut.. xde kategori tuh.. huhuhu...

nadia:
ko kena berusaha lebih nih.. kalo tak jengah blog ben mmg rogi... hehehe.. kan ummie?

yangyuyu said...

wow aznee glemer, siapa azila...

a.z.n.e.e said...

kahkah,, still wondering.. siapakah azila??