16 October 2009

Produk Wanita

kali ni entry seious tp aku try sampaikan ala2 santai.. kang xde org nak baca lak entry aku nih...

arini aku nk share produk2 yang pernah aku guna dan ada yang aku masih guna dan amalkan.. semuanya demi sehat tubuh badan..

  • Optivin 
Produk ni aku dh consumed sejak 2006.. produk ni super power!! mcm2 penyakit Alhamdulillah boleh healed.. ya, dgn izin Allah... aku sendiri pun dh byk jumpa dengan pesakit2 yang dah sihat... sampai sekarang aku n family masih lagi gunakan produk ni... walaupun, kami jauh di perak.. tapi xde masalah sbb dorg boleh pos ke rumah n bayar pun pakai on9 ajer...

antara penyakit yang boleh disembuhkan dan menakjubkan aku adalah Cancer.. ya, sangat takut bila tgk video macamner kejadian kanser dan macamner dia merebak.. tapi, masih ramai orang yang xpernah tengok video nih dan kurang tahu tentang macamner penyakit nih merebak... cume, apabila doktor sahihkan ianya kanser.. ramai yang menyerahkannya kepada doktor untuk bertindak..

sebenarnye, ada jalan penyelesaian lain yang boleh membantu.. Optivin bukan menghilangkan kanser atau membuang kanser.. tapi dia menghalang kanser untuk membesar dan seterusnya menyebabkan kanser itu mati!!! kalo nak tahu, makanan kanser adalah darah kita sendiri... dia tarik salur darah ke arahnya dan membekalkan darah supaya dia terus hidup dan membesar...Optivin pulak bertindak menghalang pembekalan darah dan seterusnya menyebabkan sel kanser itu MATI apabila tiada lagi darah disalurkan kepadanya!!

dulu aku ada video nih, tp entah maner aku simpan... so, xle nk tunjuk kat korang.. kalo ade, nnt aku upload kemudian yea..

itu baru sakit kanser.. penyakit lain mcm darah tinggi, kencing manis, jantung, migrain, dll pun boleh... mesti korang wonder mcmner aku boleh tau banyak hal Optivin nih,.. be honest, aku dulu ms kat KL, aku ni agen dorng so aku selalu g kelas n belajar mcm2 cara penyakit merebak dan macamner nak atasi masalah penyakit nih.. bolehla tau sket2... ala2 mcm doktor gitu... hehehe...

tapi aku mmg suke Optivin nih, sbb dia rasa buah.. dh memang dia kombinasi 6 jenis buah beri kan.. jadi mmg sedap la.. bebudak jgn cakapla.. mmg suke... kalo dorng mkan 60 biji sehari pun no hal punye sbb ibarat mcm makan buah aje tapi bagus untuk otak dan badan.. kalo tengah ngandung pun bagus sbb boleh elak penyakit kuning bile baby dah lahir..

hem.. ada lagi, tp aku malaih la nak taip.. korg kalo nk siasat lagi sila bukak lawan web dorg k.. http://natstar2u.com/
  • Trica Jus from Kanzzc
Produk ni aku baru je consume... produk ni ada sorg kakak suh try... kenapa aku makan?? hem.. sbb aritu aku dah gugur, kan?? so, dia boleh bantu betulkan hormon balik dan yang paling power... meningkatkan kesuburan!!

at first, ktorng beli sesaja jer... ala, ape salahnya... bukannye dadah pun kan??

hasilnya memang power dan berhasil sbb aritu aku ngandung lg sekali k... immediately, pas 'makcik datang melawat', aku minum jus nih... mmg sedap, rasa teh ais limau... ha,, bukan aku sorng je yang minum, kami berdua la minum sama2... share sepeket setiap hari sebelum g keje... jangan tak tahu... after sebulan minum pun, power 'bersama' masih terasa, ok...!! sorila sbb agak 18SX ... tp it is real!!! wa cakap sama lu..... x tipu punye... pas habis 3 bulan berpantang ni, kitorng nk consume balik produk nih!!

ni website nya : http://www.kanzzs-int.com/

  • Lumi Glow from Uptrend
Produk ni junior Bainun yang suggest aku untuk guna... pun sbb aku gugur aritu... dia suggest after isteri dia consumed sbb isteri dia pun gugur dan rahim x kuat... sebulan aku dah beli.. xpakai2 ok... of couse ada rasa takut...

tapi, selepas aku tengok video testimoni dia.. aku pun rasa teruja dan mmg aku nak try produk nih... ade sorg kakak nih, dah 8x gugur... sbb ketidakseimbangan hormon... selepas dia guna produk magic ni, dia mengandung dan dah beranak pun...

selain itu, produk ni pun sesuai untuk kecantikan... sapu di pergelangan tangan secara pusing arah jam sahaja... pun dah ok... hem... aku pakai mule2 pun asyik terkentut2.. agaknye banyak sangat angin kot aku nih... mak aku pun sama...

cume kesannya belum lg la.. aku masih berharap.. tapi aku pun syok tgk mcm2 penyakit dia boleh heal... kalo korng nk tgk, bolehla tgk website http://www.uptrend.com.my/
  • Homeopathy Treatment
lastly, aku suke homeopati.. mak aku pun dh dulu consume homeopati... plg ketara, mak aku mmg cun n nampak mude padehal dh pencen 2 tahun... ok.. kalo homeopati yg kat supermarket main jual2 ubat batuk selsema gitu je aku xpercaya.. sbb homeopati first treatment sgt lama dan interview dia panjang untuk cari punca penyakit.. sbb dia healkan punca penyakit bukan kat mana sakit..

sorang kakak ni ada nayak jerawat batu.. penuh muke... after interview sejam, doktor homeopati dapati dia sebenarnye ada masalah hormon after putus tunang... so, caranya doctor bg ubat untuk tenangkan jiwa dia dan stabilkan hormon dan emosi dia.. bukan bagi ubat sapu jerawat!!

oklah... gtg.. dh panjang aku berceloteh...

kalo ade, info lain aku share dgn korg lagi ok... tapi semua produk ni adalah perubatan alternatif.. ada yg percaya dan ada yang tidak percaya.. terpulanglah...

6 comments:

lan said...

arghh.. sensored!!

Cikgu ILi said...

Dalam banyak2 tu aku tertarik dengan homeopati tu..
Kalau makan itu makan ini..tak bahaya ke Jonny?
Cuba kalau ko stop..tak makan apa langsung..pregnant secara natural tanpa makan2 ni..
Ntah2 gugur sebab makan ni tak?(jonny jangan marah aku tau..aku cuma curious je).

azhariahzuber said...

aku tak pasti tahap keberkesanannya..sbb aku ni malas makan ubat....plak2 dlm keadaan tgh berusaha nak mengandung...panadol pun tak berani telan

a.z.n.e.e said...

lan:
cit!!

a.z.n.e.e said...

ili:
semua bahan ni dr natural.. xde dadah.. lgpun, aku research dulu sblm makan.. homeopati mmg ok... mmg x takut makan... member aku bapak dia pun doc homeopati, so aku byk info dr dia.. ms kat uum pun aku ade wat research utk assigment ttg homeopati nih..

azza:
aku mmg penakot mkn ubat.. sbb dadah.. sbb itula aku cr bahan alternatif mcmnih.. aku takut side-effect dadah..

Unknown said...

ASKUM,
SAYA EN NORAN JOHARI KUANTAN,SAYA NAK BAGITAHU BAHAWA SYARIKAT KENSHIDO AMBIL ALIH PRODUK OPTIVIN INI,DAN DITUKAR NAMA OPTIPLUS,KALAU NAK TAHU DAN KETERANGAN LANJUT DITALIAN ;0179526671
WECHAT,WASAP AND BOLEH LIHAT DI FACEBOOK SAYA