13 September 2009

ngantuk version



mata ngantuk.. tp nk update blog... semalam seharian ber'shopping' raya dgn en.suami... katanya arini nk g lagi... adeh... patah kaki den... ade lg brg yg xdapat dibeli semalam... even, hadiah utk montot aku, sepasang jeans levi's masih belum jumpa yg berkenan di hati... dah lama kami xmembeli baju... so, i said to en.suami.. 'xpela.. bukan selalu.. setahun sekali.. tahun lepas dh bz kumpul duit nk kawen.. ape salahnye kita shopping raya... as to reward urself jugak, kan??" en.suami pun bersetuju... lgpun, badan dia dh naik... bukan setakat baju harian dah sendat, baju keje, suar keje, suar jeans n suar kecik pun dh sendat... huhuhu...

gmbr aku malaih nk amek... yg nyata mmg kami sakan semalam sampai 30 minit sblm waktu berbuka, kami sedang menunggu suar yg sedang di'alter'.. huhuhu.. dasat... coupun voucher Parade semalam masih lapang tak berfungsi.. jadi, en.suami menghadiahkan voucher itew (rm20 jer) kepada aku memandangkan bulan 11 ni kami akan dapat voucher yg lagi 'besar'... setelah dihitung adalah dlm rm800-rm1000... (voucher jusco ada, parade ade, giant pun ade... mcm2 ada... minyak pun ade...) syok... xsabar nak tunggu... tapi aku dh booked utk beli brg2 umah.... sape nk join, dpt voucher, meh rajin2 kol aku ok... aku btau rahsianya... jgn risau, aku xkedekut punye utk share.. cume xle citer open katcni... malu... heheheee....

oklah, dh lm xupload gmbr umah agam.. aku upload 2 jer... mata ngantuk... br hbs buat biskut... dr kul 4 pagi tadi aku berjaga ok... biskut ada yg menjadi, ade yg xmenjadi... sbb aku bakar guna microwave.. mgkn sbb panas sgt or aku yg xreti nk guna... or aku yg xreti menguli dan mengadun bahan... rasenye sume betul... hahaha...


nk tdo 30 min, pastu siap2 kuar shopping balik... okla, daaa...

... dari pandang hadapan...

...ruang tamu...

~|@a.z.n.e.e@|~

2 comments:

Linda Hussin said...

Wahh.. Sakan2.. Aku pn telah di makeover oleh En Suami minggu lepas kt Sunway Piramid. Semua bj dia pilih... Tp ada nk shopping lg... hehehe

a.z.n.e.e said...

linda:

hahaha.. mari kita menghabiskan duit bersungguh2.. pehtu kita menangis bersama2... huhuhu...

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails