14 September 2009

ngantuk lagi...

mata dah ngantuk... walaupun br kul 9pm... en.suami xde.. dia terawih di kg... peh terawih baru blk cni... xpela, aku tdo dulu...

penat semalam xhabis lagi... sampai umah kul 12 malam... mandi hitu hini kul 2 gak br tdo...
petang tadi sempat tdo petang sejam aje.. pehtu g melawat umah agam...
pehtu berbuka di umah makcik... sambil tggu turn sembahyang aku boleh landing tdo sampai mata merah2... aduyai...

oklah, nak tdo la...

p/s: kadang2, bile pk nasib baik aku xjadi ngandung bulan ni... kalo x, xtahu la... lagi penat rasenye... mgkn jugak akan effect baby jugak... xnakkkkk.... ape2 pun, Allah tahu segalanya kan?? Moga lepas nih, aku boleh ngandung lagi dlm keadaan yg lebih sesuai... Amin...

3 comments:

alfa juliet said...

aznee, anak tu rezki...bila2 dia dtg, terima saja..jaga diri tak kira waktu...aku dulu sebelum peknen farzana (walau bunting pelamin), memang tak angkat benda berat n x makan benda2 tajam..takut

a.z.n.e.e said...
This comment has been removed by the author.
a.z.n.e.e said...

a'ah.. kalo ade rezeki, aku terima dgn hati terbuka...

pasni aku akan lebih berhati2.. Insyallah..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails