02 August 2009

update la jugak...

nak update blog..
tapi x sempat..

nak update blog...

ade topik, tapi xdan nk pk..


nak update blog...
ada banyak nk citer, tp xtau yg mane satu..

nak update blog...

ada citer ada gmbr.. tp xdan nk upload...

nak update blog...
tapi mata dah ngantuk...

hemm.. itu ajela kot...

lenkali ajela aku pk semua tue..
lenkali aje la aku pilih topik yg mane satu..
lenkali ajela aku upload gmbr...
lenkali ajela aku xtdo sbb update blog..

janji aku dah update jugak mlm ni...
walaupun mcm x update...
hehehe...
tapi kiranya aku dh update la jugak, kan??


okla tuh...


tdo... zzzz....

utk ko azza... baby alive.. yg boleh berbunyi bila dipicit kakinya... tapi yg ni xle berak la.. aku amek gmbr ni semata2 nk tunjuk kat ko je, azza.. inikah baby alive???

4 comments:

alfa juliet said...

jonny
baby farzana mcm lain sikit...takpe tunggu pc zaidi ok baru aku upload ok...

Mrs. Zuki said...

Dalam tak update tu penuh jugak ayat tu..hoho..
Ko tetap rajin..

a.z.n.e.e said...

azza:
oyeke.. dia kan ade byk jenis.. ntahla aku pun xmahir la.. ok2.. moga2 pc pakya cepat sembuh.. huhuhu..

a.z.n.e.e said...

ili:
hehehe.. ntah.. mcm ckp xserupa bikin, kan?? hehehe..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails