03 August 2009

dah bukan mcm prasekolah

sudah 2 mggu aku dok pulun dgn anak2 murid berlatih untuk karnival prasekolah... kelas aku berjalan secara santai..

kesian tgk dorg dikerah berlatih... jadi untuk menghilangkan keletihan dorg, aku selalu buat selingan aktiviti untuk dorg...

arini aku pasang lagu kegemaran dorg... suke hati dorg nak buat aksi mcmner pun... kalo x, aku nk guna lagu nih untuk karnival.. tapi xjadi sebab2 teknikal yang membuatkan aku xtdo beberapa hari... actually, aku pun sgt2 sukekan lagu ni.. tp nk buat mcmner.. xde rezeki...

okla, enjoy the show!!!

masa nyanyi lagu nih.. aku pun layan berjoget tergedik2 dgn dorg... mcm2 aksi ktorng buat.. huhuuh... tp ms amek video ni, aku tgh rehat sat... penat... pancit kejap aku... dorg ni pulak xreti letih... pagi dh main kat padang... pastu sambung berlatih... time berjoget ni pun boleh tahan jugak... huhuhu... mmg dorg ni xreti penat tul la...

video

~|@a.z.n.e.e @|~

3 comments:

Mrs. Zuki said...

Fewitttttt......minat la tengok yg chubby tu..tomeii..kenmain gelek.

jejaka anggun said...

yg debab gebu tuh bukan main lagi!!! bakal jadik bintang tuh!

a.z.n.e.e said...

ili & jejaka anggun:

korang harus tengok dia menggelek... habis goyang semua lemak2 dia.. budak2 yg lain pun gelak tgk dia.. hehehe.. mmg sgt cooommmeeeiii...

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails