20 May 2009

Persidangan DUN Perak


Salam...


Buat tatapan bersama...
Sebelum buka video ini, sila bersihkan minda dan hati anda...
Selepas buka video ini, sama2 kita analisis apa yg berlaku sebenarnye...
Sila jangan diputar belitkan niat sy utk forward video ini.. Hanya utk tatapan bersama...

Oklah, mls nk bebel2... tgk ajela...

video

p/s: sebelum g sekolah.. aku sempat tonton Bicara Mufti.. isu yg diutarakan setiap pagi sgt best n berguna..Isu pagi tadi ada menyentuh ttg sikap rakyat terhadap pemimpin.. katanya "Janganlah disebabkan parti, kaum lain memandang rendah terhadap pemimpin kita..." Apa yg diperkatakan oleh mufti itu sgt betul.. mgkn sbb dia nmpk sendiri apa yg berlaku dlm Persidangan DUN Perak yg lalu... Dlm video di atas, ada gmbr mufti tersebut semasa persidangan dijalankan...

6 comments:

Anonymous said...

Mak aih.. Makan pun boleh ke?
Moh kite berkelah kat sana le...

-maulana

A.Z.N.E.E said...

Lan:

Yang pastinye, seperti:

-Tiada maruah
-Tiada malu
-Tiada hormat
-Tiada undang-undang
-Tiada perlembagaan
-Tiada Sultan

Yang ada, hanya MEREKA...

Mrs. Zuki said...

Jonny,
Ko tau tak area Buntong?
Aku pi minggu lepas.Mcm dok di tempat asing.Jonny, itu negeri aku sendiri Jonny, tapi aku rasa takuttt..A

A.Z.N.E.E said...

Buntong..?
Kat ipoh nih ker???
Mmgla sn mmg area H****..
Ape yg jd kt sn....?
Nak tau jugak Ili???

Mrs. Zuki said...

Ha ahhh...area H tu la.
Aku takutttt dgn keadaan kat sana la.
Errrr aku tak nak cite dh la..utk membayangkan pun aku naik benci+takut.

A.Z.N.E.E said...

Yeke..
Xtau nk kata mcmner, Ili..
Keadaan semkain di luar kawalan...
DItambah dengan kepala yg semakin mengeras...

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails