06 May 2009

Panaz

Mulut terkunci..
Mata merenung tajam..
Tangan menguis-nguis keyboard...
Tetikus dihentak-hentak...
Hati berderam...
Geram..

Kerna aku baru dapat perkhabaran...
Bahawa sahabat sekolah ku adalah mangsa penderaan..
Penderaan tangan si suami...

Cis! Cis! Cis!

Mmg aku geram... Kalo sape kenal aku.. Dorg mgkn tahu.. Yg aku ni sangat2 kuat backing kaum wanita ok... Hem.. Berdas-das aku sembur laser orang tuh nanti...

Panaz... hati aku mmg tgh panaz..
Sialan!!!

10 comments:

Linda Hussin said...

???
Uikss... tak report ke???

A.Z.N.E.E said...

hem..
katanye "Masih sayangkan suaminye..."

aaahhh...
geramnye aku....

ILi Izyani said...

Berapa anak dh depa..sian kwn ko...aku sedih bile bayangkan aku di tempat dia..:(

alfa juliet said...

aznee- la ye ke jonny....sian kawan ko

A.Z.N.E.E said...

huhuu..
aku pun pening sat..
dh ade sorg anak.. baya2 anak korang..
tp skrg tgh pregnant lg..
Moga2 sume getting ok..

suhaila said...

siannyer...
ish, kurang asam betul la laki mcm tu!

A.Z.N.E.E said...

sue:

ko cube bayangkan orang yg ko kenal dipukul suami..
ape agaknye ko rase..
ape agaknye yg dia rase..

suhaila said...

jony, klu berdasarkan ape aku rase, aku rase nak penumbuk je balik jantan mcm tu!! bila aku bace psl adik ko tu, lg sedih...x dpt bygkan klu adik aku kena...kita mmg x leh nak ckp pe klu adik ckp dia masih sygkan suami dia even slps ape yg laki tu dah buat...doa2 semoga hati dia terbuka n berfikir ape yg terbaik utk dia and anak dia...

qistory said...

su, itu bukan adik jonny la...

suhaila said...

la, aku tersilap paham la...
aku ingat adik jony...aku x perasan ade p/s kat bwh tu ckp kakak mangsa yg tulis...patut aku pelik jony dah ader adik yg dah kawin...

tp biar betul...
mcm aku x percaya jer...
aku kenal la laki tu...
TIDAK!!!!!!!!

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails