27 April 2009

Pencil

Oooohhh...

Rupe2nye.. aku ade koleksi baru...

"Ape itu?"

"Pensel"

Bahasa Inggerisnye P.E.N.C.I.L...
bunyi sama.. ejaan lain yea anak-anak...

ianya berwarna-warni, kecil dan comel lagi tuh...

Asalnye beli utk anak2 murid.. Akhirnya aku pulak yang terjatuh cinta...

Latest, tadi kat kedai buku aku beli lagi 5 batang pencel warna-warni..
cartoon barbie, mickey mouse, etc..

Aritu di Bukit Merah, en.suami belikan 5 batang pensel warna-warni dgn menatang yg berkipas tuh.. Comei sangat... En.suami mcm faham2 aje aku xkuar2 dari kedai tuh, kan? Terus je bayar.. RM2 sebatang.. Sambil En.Suami bayar... Aku dok main tiup2 kipas tuh.. Huhuhu...



Tomeinye dia...

~|@ a.z.n.e.e |@~

2 comments:

ILi Izyani said...

Ha ahh memang tomei tomei...sejak aku jd cikgu nihhh aku suke beno kat stationery..sekarang toolbox aku yang beso tu pun dh tak muat..

A.Z.N.E.E said...

A'ah.. Aku pun sama Ili..

Asyik kuar masuk kedai buku jer..
Beli macam2.. Xpuas..
Lagi satu aku beli brg mkn utk anak2 murid aku.. COklat ker buat ganjaran..

Tapi aku sayang la pulak nk bg menatang berkipas nih.. Boleh x, mcm buruk siku jer sket.. Huhuhu..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails