20 April 2009

1-1-5

Salam...

Arini Perak coti.. Hehehe.. Aku pun baru sampai umah.. Actually, t.hari tadi dh smpi.. tp xdan wat ape.. Mak aku ajak g umah opah.. Makan t.hari ramai2.. Saje la tgk umah opah aku yg tgh renovate tuh... Bekalan makanan sume dh sedia.. Aku n en.suami bawak perut jer... Hehehe...

Pas makan2 td, tetiba pakcik aku sorng ni ajak g mandi air terjun... Yela, cuaca sgt2 panas sehari dua ni... Ape lagi.. Mengelejat la sume... Hehehehe.. Sudahnye, after calling2 sedara mara yg lain.. adela dlm 6 famili yg pergi... Time tue kul 4 dah... Redah aje... Nasib baik air terjunnye dekat aje... Akhirnye kul 6.30 baru sampai umah.. Balik gitu jer... Xsalin2 baju... Dgn baju2 basah tue, ktorng balik... Hahaha... Bedal aje...(Itula g mandi air terjun x plan awal2..)


Haaa... Untuk makluman.. Minggu ni aku keje sehari jer... Iaitu esok... Arini coti... Esok keje.. Pastu 3 hari aku di Kangar.. Then, weekend aku coti lagi.. Hehehe... 1day off, 1 day on, 5 days off.. Huhuhu..

Akhirnye, aku bersetuju jugak untuk g konvo.. Selepas mak n kawan2 pujuk... en.suami xkesah.. Lgpun, dia ckp cuti dia byk lg.. So, esok pas waktu keje aku, en.suami n mak akan bergerak ke utara.. Ktorng xpyh sewa homestay kali ni... Sbb abang aku skrg dh posting kat jitra.. dia dok sorg2 kt kuarters.. so, jimat la sket ek..

Oklah.. Aku nk tgk tv.. Citer matahari.. daaa...

..Yeay..

~@|a.z.n.e.e|@~

3 comments:

Anonymous said...

amboi...sakan coti noo

azhariahzuber said...

gi lah konvo..sekali je...enjoy ok

a.z.n.e.e said...

Balqis:Ekekeke...Bukan selalu...

Azah: A'ah.. Pk mcmtu jugak.. tambahan skrg status dh lain.. Huhuhuh.. (Ayat memujuk hati sendiri..) Huhuhu.. Anyway, harap2 sumenye ok...