21 January 2013

Pretty Amazing Things

Ada banyaakkk sangat benda yang cantik dan indah kat dalam dunia ni...

Ada banyak yang kita tahu...
Dan ada banyaaaakkkk yang kita tak tahu...

Rugi kalo kita tak mengetahui dan menghargai semua keindahan ini...


Jom kita terokai sama2...


Bermain dengan dolphin di Bahamas..
Tengok citer ni, remind me of citer Free Willy...
Bestnye kalo ai jadi Jessey tu, sumpah aku x pindah mane2... dok main dengan Willy aje hari2...

Chile, Pantagoonia.
Kat dunia ni ada banyak laut dan ada banyak batu..
Tapi tak semua ada monument mcmni kan??

Alaska.
Tengok gambar ni pulak, dok teringat citer vampire yang terkenal tu..
Ai pun x tinggal satu episod.. Tengok wayang wajib, beli DVD pun wajib..
ce berangan jadi Bella kejap dengan mata warna merah... huhuhu..

Butterfies
Canteknye.... Warna dia mungkin tak sama macam warna rerama kat Malaysia ni.. mungkin sebab cuaca kot kan??

Sea creature cake..
Bestnye kalo ai pun teror mcm orang ni.. bukan teror wat kek, tapi teror mewarna!!
Kek tu compom kek buah...

Water ball, Liverpool, UK.
selain tengok stadium bola, boleh mai sini main benda bola ni...
syok nyeee...

Maldives..
Kat mane ek?? India ker??
loss kejap..

Lefkada Island, Greece.
pantai yang berteluk... bole main nyorok-nyorok..

The Mayan Temple, Atlantis Bahamas
coral bangunannye macam kat Ipoh ni ha.. Lost World of Tambun...
tapi masalahnye kompom xde shark dalam ayo tue...

Kecanggihan zaman sekarang.. walaupun x pergi, tapi sempat gak tengok tempat2 yang cantik mcmni.. gambar2 yang menarik... tumpang tengok gambar pun jadila...

kawan2 yang g oversea pun aku suke tengok gambar deorang... tapi dah sampai laburkan duit yang banyak ke sana, alang2 amekla gambar cantek2 kan? bole cuci dan abadikan lagi kenangan...

sure malam tdo leleh ayo liur sebab tersengiih lebih...

hehehe...


0 comments:

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails