12 August 2012

Reward Myself

This year is stressfull. So many things happen.. Ada yang menggembirakan  dan ada yang menyedihkan.. Kesemuanya perlukan otak untuk berfikir...


Bila datang masalah, kita kena berusaha, berfikir dan buat sesuatu utk cari jalan penyelesaian terbaik... Most of all adalah sbb banjir.. Penat masih terasa... Alhamdulillah, with Allah will semuanya berjaya ditangani dan aku jadikan ia sbg pengalaman..


Bila adanya kejayaan, pasti ada usaha, daya fikir dan tindakan.. Alhamdulillah tahun ni ada byk improvement dlm kehidupan aku.. Xde kejayaan yang datang bergolek, sujud depan kaki kita dan pujuk kita spy menerima mereka.. Untuk berfikir pun memerlukan masa dan kadang2 we need to push ourself to think, think n think...


Raya dah dekat.. Adik nk kawen pun dh dekat... Soon after that i will enter a competition.. Walaupun bkn atas kerelaan aku.. Tp agak x best kalo aku tolak atau tarik diri.. Hasilnya aku tgh stress skrg memikirkan apa aku nk buat nnt... Sengalnye aku sbb x ready n this short notice mmg buat aku lg stress... Haha... Gelak pura-pura..


Of all this stress aku release dgn shopping.. All the bonus goes to mine... Haha... Amek kau... Anggapla aku reward diri srndiri atas kerja keras aku sepanjang tahun ni... Bole tak?


Published with Blogger-droid v2.0.3

0 comments: