13 July 2012

Kashfee Anggun @ Stailista July 2012

As salam,

Just want to share kegembiraan kami dan kesyukuran kami bersama rakan-rakan di luar sana...

Bulan ni bulan yang ketiga kami keluar Majalah Stailista..

Edisi bulan ni special sket sebab collaboration kami bertiga beradik..

Abang : Tukang amek gambar
Adik : Jadi model
Kakak : Tukang design baju dan accesories

Tema kali ni kami tampilkan baju Songket Moden yang bersesuaian untuk Raja Sehari... Design pun special juga sebab ada brocet pada badan kain.. Selain corak sulam yang sangat klasik,... Jenis songket ni kami namakan Songket Moden Extra Exclusive.. Hehehe... Yang lain ekslusif, tapi yang ni lebih eksklusif dan terhad...

If korang berjalan-jalan ke web SONGKET MODEN, bole klik pada kategori Songket Moden Extra Exclusive tau..

So, jangan cite banyak, kita tengok ajela gambar yang aku snap dari magazine :)

Terkejut... sebab kami terpilih utk cover short review... Ada banyak butik pengantin yang peraga baju pengantin yang lawa2, tapi kami terpilih... Terima Kasih, En.Editor.. :)


 Page 1
- ramai yang takut nak pilih oren sebagai tema.. tapi aku nk bagi tips sket... as pengantin, pilihlah warna2 yang terang dan menarik agak korang cantik waktu hari istimewa nanti... Elakkan warna yang menyebabkan korang tidak berseri, kusam dan tenggelam...Kombinasi warna juga penting, jangan semuanya sekata warnanya... Pastikan ada gabungan warna yang lembut, gelap dan terang... 


 Page 2
-baju merah ni memang paling cun n marvelous!

 Page 3
-baju ni special sket sebab warnanya 3D.. selalu kain warna 2D ajekan atau orang panggil kain siang malam.. Songket Moden ada extra color n super marvellous sebab warnanya 3D..

 Page 4
- sape suke soft color bole pakai warna ni... 2nd color, pilih warna yang lebih gelap untuk naikkan seri pelamin dan hantaran.. sure cun!
fyi, baju ni dah ada orang beli dah.. hehehe... customer tu beli utk dinner ^_^

 Page 5
- dalam banyak2 fesyen, aku suke fesyen yang ni... super cun... and sangat tradisionale.... you guys, should try one... even, utk coming Raya ni pun sesuai jugak... :)

Dato Siti Nurhaliza is holding Stailista July 2012

Kepada bakal-bakal bridal, ataupun sesiapa yg adik-beradik, adik sepupu, sdara-mara yang nak kawen tak lama lagi.. Yang tengah nak cari pakej pelamin, bole la tengok kat dlm Stailista.. Mostly, pelamin dalam ni lawa2 and up-to-date...

sambil2 tu, bole tengok real gambar Songket Moden.. hehehe...


nak jugak tunjuk kat korang... aku pun ada sepasang Songket Moden Extra Exclusive ni... masih lagi panas, keluar dari tailor... Baju ni aku pakai last week masa anak buah kawen kat Keramat Mall.. sorryla muke mak tak vougue.. sebab mak skarang mengamalkan gaya natural without make-up.. Gile susah nak dapatkan kulit muke yang ok dan bersih selepas kecelaan yang berlaku akibat make-up... Hahaha..

Jadi, beginila gaya mak secara naturale... Hehehe...

1 comments:

sha said...

bravo adik badik AFR nih. good job!