04 July 2012

Find Ventures

Aritu kami jenjalan mencari kelainan.... melihat keagungan penciptanya...

Langkah tidak jauh, sebab kekangan waktu dan kerja... Jadi, setakat ada untuk melepaskan bekuan di minda sambil menghabiskan masa bersama dengan tenang... :)

Aku tak mahu bercerita ke mana kami pergi... Tapi aku nk share gambar apa yg kami jumpa.. Yang jarang kali terjumpa atau available terhad ^_^ 


kami terus berhentikan kete di tepi jalan dengan deretan kereta yang lain... semata2 untuk shopping atau window shaopping di sini :)

aku panggil tempat ni "Pasar Orang Asli".. ramai orang singgah tau!

kami beli sebotol Madu Talang.. original... sebagi stok di rumah... if batuk, bole terus telan... hehehe

buah salak... sape suke?
aku tak pandai makan buah ni... huhuhu...

tapi yang ni aku expert... dua2 pun aku suke... petai n manggis...
antara petai n manggis, aku lagi suke petai... hehehe.. percaya tak?

macam2 ada lagi... sape suke durian?
aku?? hehehe.. aku tak bertegur dgn durian.. bukan sebab bau, tapi sebab dia lembik2 kot... huhuhu

yang ni MANGGA DATUK yea... tak tau la, datuk K ke datuk CT ke...
mangga jaman sekarang pun ada pangkat tau... pakej sekali dgn rege mahal RM10 sekilo... 
bapak.. mmg besar mangga ni... sebijik pun 1kg ++.. aku pun beli jugak ni... mmg sedap, rasa mangga..!

hehehe..
 the owner yg otai... hehehe... siap curut daun... ko ade?

pastu kami jenjalan lagi... terjumpa tempat mandi manda yang belum ada nama ni...

 pelik tak, tempat bekas terusan/paip besar ni dijadikan tempat mandi-manda...
kreatif tak?

 
macam best jer.. lari2 + nyorok2 kt dlm terusan tu... hehehe..

 kalo kita jalan ke depan lagi, ni view sebelum masuk ke dalam hutan... mmg feel la lepak sini... tenang jer..

itu ajela update kali ni... update yg julung2 kalinya sebab semakin bizi la ni....

1 comments:

sha said...

ko mmg hantu petai. dlu lps lunch mkn petai kaw2 baru ko teringat nk jmpa lecturer lps tu. mggelebah balik kolej nk gosok gigi kah kah kah!!!! hadoi..mmg aku igt sangat!