13 January 2012

Teman Ke Sana Ke Mari..

Sejak ada dia, aku jadi rajin membaca...


Apa sahaja yang terlintas di kepala, terus je carik...
Apa sahaja perkataan baru atau perkataan yang tak faham maksud, terus je taip..


Ke mana sahaja... Mesti ada aja kat tangan aku...


Ada orang yang masih tak faham fungsi sebenar, mesti ingat aku nak 'fb'ing sahaja...
Singkatnya pemikiran dorgnya...


My world isn't fb..


Terlalu luas.. Macam2 ada... Google sahaja...
Ke mana sahaja bole blogging...


Memang sangat best!!


time buat sales.. bole google..
baca.. baca.. baca..

ni masa kat cameron.. tgh nk breakfast..
kat kedai nasik lemak pun bole google google..

..ni masa kat KLIA...
..baca apa sahaja...


3 comments:

~ As ~ said...

u shud have a twitter...hehehe

a.z.n.e.e said...

Pn.As,
hahaha..
best ker??

jejaka anggun said...

kaya dia...

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails