30 November 2011

Ombak Rindu Preview


Mummy Jon awal-awal dh posing kat banner Ombak Rindu kay..

tak sabarnya nak tengok.. dengan harapan Daddy Casper mau la bawak Mummy Jon tengok citer ni...

please.. please.. please..


jom dengar apa kata Maya Karin..



meh tengok pulak trailer dia..



citer ni memang sesuai tengok suami isteri kay..


oh, sang suami.. janganla segan2 bawak isteri anda tengok citer ni.. tak rugi...

5 comments:

Ms J said...

hohoh... aku ingatkan dah tonton. Tak sabar gak ni. ^_^

~ As ~ said...

mggu lepas aku tgk breaking dawn, agak2 laki aku layan tak klau aku bawa tgk ombak rindu pula. Macam paksaan je aku rasa..hahaha

a.z.n.e.e said...

Jaja:
hehehe.. saje kasik gempak... ini post mlm td.. padehal arini br kuar wayang... hehehe

a.z.n.e.e said...

As:
Itu yg payah tu.. cite cintan cintun ni dorg malas nk bawak kan?? tp kdg2 layan jugak.. padehal nk tu.. malu jer.. kengkonon... huhuhu

yangyuyu said...

aku duk tunggu astro 1st, bila lah hai...nak pegi sendirik, tak dapek la kot dgn 2 org tu hehe

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails