04 September 2011

Salam Eidfitri 2011

Salam Eidfitri untuk semua pembaca tentangaznee.blogspot.com


Macam mana dengan sambutan hari raya korang?? Meriah?? Sederhana?? Biasa2 ajer... Apa2 pun Alhamdulillah sebab tahun ni kita berjaya tunaikan sebulan puasa dan Sambut Hari Raya kan??


Kami berdua biasa2 ajer.. Kejap ada kat kampung, sekejap di rumah, sekejap di Kampar.. hehehe.. lompat lompat.. mane2 yang calling ajak makan2, kitorang pun datang la... Ada masa kitorang terjah umah kawan2 beraya awal pagi merangkap breakfast.. hehehe... jahat kan?? 10am dah ada depan pintu, siapa yang terkena tue nasib badan la... hahaha..


Walaupun hari ni dah Raya yang ke-6, rasanya masih tak basi lagi kalo kita review gambar raya pertama kan?? Jom jom cuci mata!


Kami tak sah kalo xde sesi photoshoot.. Hehehe... 


Ini gambar lakonan semula yea... Tapi aku tetap suke walaupun diulang tayang semula.. 
Yela rasa macam isteri solehah gitu... Hehehe


Dengan adik tersayang.. Tahun ni bole la photoshoot dengan dia gedik2 as solo.. 
Tahun depan, silap2 dah berlaki.. Aku yg menangis pulak nanti sebab xde geng dah!!

Hehehe.. Kami berempat ajela pewaris wanita dalam keluarga kami.. 
pewaris kecantikan Opah Saodah... Ewah...


Terasa macam photoshoot untuk majalah pulak kan?? 
Aku suke!! hehehe

Susah sangat nak bagi cukup korem.. Tahun lepas. kami berdua xde..
 Tahun ni, Abang Long pulak xde... Huhuhu..


Tetap tak cukup korem.. Tapi xpela... Tetap meriah dan seronok dapat beraya bersama... :)


Korang upload la gambar raya... Nak tengok jugak...

2 comments:

Ecah Shafiee said...

hahaha. like sgt2 ni..

a.z.n.e.e said...

hahaha... mestila... !

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails