03 August 2010

yea! sudah redeem!

hehehe.. aku pun dah redeem mcm korang...


disebabkan kerjaya blog ni kerjaya sampingan aje.. sesuai la amount nya dengan aku... huhuhu.. Alhamdulillah... boleh la jadi duit raya nanti kot!


p/s: kalo nak bayar duit PTPTN mmg harop le... bunga sebulan je pun RM37++... ada balance berapa hinggit je.. jadi, lebih baik aku jolikan duitnye.. beli kueh tat ker, semerit ke, kan?

a'ah.. smlm member aku sms kalo nak order kueh tiram rm15 = 100pcs.. okla tuh kan? boleh borong banyak sket.. huhuhu...

3 comments:

white rose said...

wow...
duit masyuukkk!!!

azhariahzuber said...

aku pun dah redeem....tak tau lah nampak ke tak duit tu...ghuguhuh...habis gitu je

a.z.n.e.e said...

dylla:
huhuhu.. duit raya..!


azza:
ala.. ciput jer... tp Alhamdulillah... itu hasil aku selama 2 bulan berusaha! huhuhu..