02 June 2010

tukar baju..

sudah sangat bosan dengan template lama... setahun lebih sudah...


mmg dah lama nak tukar... tapi nak cari yg berkenan di hati sangat susah... sudahnya aku pilih daisy ni... tapi macam hampeh jugak kot... mcm jiwang ... minah bunga,,,


tapi disebabkan nak tukar baju jugak... tukar jela buat sementara...


kepada viewer bagi masa utk saya edit k... huhuhu...


mata sudah penat... perut pun dah lapar.. nak balik umah utk lunch!!


p/s: okey ke baju nih?? nak cari yg bolehbuat button banyak2 kat atas... tapi dh try mcm tak menjadi... ades... any suggestion???



6 comments:

azhariahzuber said...

suka yg lama lagi kut..aku ada masalah nak tekan perkataan read more tu..hehe

yangyuyu said...

aku pun sama..hehe

tapi kalau buat cenggini, viewer boleh tau berapa dia dah miss entry ko..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hoho.

okelah :) nice jugak :)

a.z.n.e.e said...

azza:
huhuhu.. itula.. nak sangat tukar.. terus prob banyak!! padan muke aku!!


ummie:
betul jugak.. tp rs mcm x sesuai je dgn jiwa aku yg simple n senget mcm kartun nih!

mis lolly:
tq.. tp skrg sy tukar lagi!!! hehehe...

silverlady said...

aznee...aku lg suke template baru ni lg...cute n nice...ko mesti minat biru kan?

a.z.n.e.e said...

nadia:
tq.. aku mmg gile biru!!