17 June 2010

Siapa Remedy??


tadi aku dok sebuk blogwalking sini sana.. sekali terperasan ada pesanan ringkas di Shoutmix.. dari Remedy... terus klik and baca entry dia...

bila firsttime baca nama Remedy, mesti macam tertanya?? Remedy tue ape?? dan otomatik terjawab "Remedy tue ubatlah!!"


hahaha... jangan tak tahu... itu lain.. ini lain...


Remedy inilah tukang buat ubat untuk blogger yang paling laris sekarang... tambahan pulak yang blogger macam aku ni ha.. baru terhengeh nk kenal... nama je dh lama blogging.. tapi jumud lagi...


setiap hari aku akan tengok anaylisis dlm NN.. kalo blogwalking, traffic pun naik tinggi la... tapi kalo xdan... hum... haarrooppp melingkup!

tapi setelah adanya ubat dari Remedy ni, harapnya penyakit traffic dan blogwalking aku ni akan terubatlah nampaknya... tak sabar rasanya dapatkan ubat tue.. iaitu E-Book RDS... dah sabar nak baca.. tak sabar nak cuba.. dan tak sabar nak tengok resultnya... adoi... adoi...

ada blogger yang dah berjaya dengan RDS ni... aduih... jelesnya di hati... mahu jugak jadi macam dorang yang otai2 ni.. tapi apakan daya... masih banyak lagi kena belajo... berharap sangat RDS ni akan dapat membantu aku!

so, sesiapa yang ada masalah macam aku nih.. jom kita berkenalan dengan Remedy dan mencuba ubat RDS yang dicipta dan dikaji oleh Remedy sendiri...!


klik gambar untuk link ke Remedy!


p/s: tambah2 bila dah baca pengakuan uncle! ni yang lg jeles nih!!


6 comments:

ecah said...

Akak, bace ni..

http://ariffshah.com/wawwi-widget-blogwalking-dengan-lebih-mudah/

a.z.n.e.e said...

angah: orait.. blog angah xle bukak la...

ecah said...

xleh??asal lak??
cube lagi???

mR.sYaH said...

macam2 cara skang ni yerk..

a.z.n.e.e said...

angah;dah.. ok.. tq!

syah: hummm..

a.z.n.e.e said...

angah;dah.. ok.. tq!

syah: hummm..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails