28 June 2010

Aku dan Songket Moden Melayu!!

Kami sudah pulang dari dinner semalam... best sangat!! cabutan bertuah paling best... sebab hadiahnya adalah lappy, handpone, Sony ericson, 2 tiket ke Bali, camcorder etc.. aku pulak dpt free medical checkup !!



Arini aku bizi setup blogshop baru... aku n abg kash decide utk jual Songket Moden Melayu dan kami dah pun menjadi dealer rasmi di Perak... jadi, ini ada sket gambar songket yang ada...



kalo dah siap blogshop tue nanti, aku announce ok...




ini pulak contoh gambar aku pakai material yang sama masa bertunang dulu tahun 2008... sangat cantek dan berpuas hati...




p/s: kalo jenis kain yang macam kat Masjid India yang mengecut, turun warna, mengembang, keras dan etc pelbagai keluhan lain yang aku dengar... kain ini adalah kontranya... memang sangat2 berbaloi... kalo x, aku pun x kan berani nak ajak korang try... huhhuhu... betoi tak?

9 comments:

jejaka anggun said...

berapa?

Unknown said...

salam..tak suker pakai kain sari..anak yang study kat india nak beli pun akak tak bagi..

Unknown said...

kak, suka sgt =D
berapa RM?? meh hat murah2 dah la..hihi

yangyuyu said...

wah aznee, memang sgt cantik..

cuma harga nya pasti mahal, dan bukan boleh dipakai hari2...

azhariahzuber said...

jonny suka sgt tgk ko pakai baju merah...nampak langsing

white rose said...

akak ni memang kaki bisnes...
ade je mende nak jual...

keep it up...

truskan usaha...

lan said...

ate mane blogshopnye??

Cikgu ILi said...

Pergh Jonny...mmg semangat waja la ko...
Mmg cantik la Jonny...

a.z.n.e.e said...

korang jom... sudah upload dgn gigih utk korang... hehehe... jom usha n beli k.. hehehe...