01 December 2009

malam pertama!!

salam ualls...


so tired.. baru sampai umah agam kul 11 pm dari ipoh... huhuhu... juz habis meeting bisnes.. syok sgt.. sbb dh lm xbuat bisnes n kuar diskusi... rindu nak buat semua tuh... dan paling teruja sebab inilah saat yg aku pernah sebut dgn sorg kawan... "kalo boleh, biarla pasangan aku ada sama minat dgn aku... so, we can talk in the same language..." mmgla ktorng cakap guna bahasa melayu perak.. tapi maksudnye sebaliknya.. inilah dia.. aku boleh bincang soal bisnes sama2 dgn dia.... dan meeting malamni adalah yg di arrange sendiri oleh en.suami... dia nak aku join n support bisnes yg dia nak buat nih... so far, aku berpuas hati dengan plan pemasaran yg dibuat... yes, there's a lot of company yg offer mcm2 bisnes dan plan.. semuanya ok... tapi jgn la kita ni terjerat semula dgn plan2 dorg tuh... biar ikut kemampuan dan peluang yg diberi bersesuain dgn kita, kan?? so, semua tuh kena kaji dulu sebelum kita nak join atau tidak... dan aku tak suke dengar alasan bodoh yang suke menuding jari menuduh syarikat ke, upline ker kalo dorg gagal dlm bisnes.. tapi x pernah muhasabah diri atau akur silap sendiri... what a jerk!!




wah, membebel panjang pulak aku malam ni...




anyway, mlm ini malam pertama kami.... hehehe... bukan gitu, dong.... malam ini malam pertama kami tido di umah agam... wah, so excited untuk merasmikan si katil itu... tapi baru je tersedar yang iron xde.. hahaha.. nak pinjam iron pakcik aku dorg pulak xde umah... hahaha.. esok kena bangun awal dan balik umah mak la nampaknye semata2 nk iron baju en.suami, boleh???




haaa... nk btau kes x-ray.. selepas diskusi dgn kawan se'batch' yang kuar maktab sama dgn aku... dia nasihatkan aku posponed dulu g x-ray tuh.. lagipun, dia bagi tempoh 6 mggu... so, aku ade masa la untuk konfirmkan... oppsss... komfirmkan ape ek?? alamak, sure en.jejaka anggun lagik confius... huhuhu... bukan ape, nak konfirmkan result samada korng semua dapat anak angkat blogger ataupun tidak.. huhuhu.. hope usaha2 bulan lepas berhasil la, ek??? Amin.... hari2 aku doa begitu... en.suami cakap, doa ibu selalunya termakbul... harap apa yg diperkatakan en.suami tu betolla... Amin lagik!!!




oklah, it's time too sleep... dah kul 12.30am.. semalam dh la xle tdo... tadi bz pulak... so, kena melabuhkan kudup mata nih cepat2.... bye... nampaknye, si katil pun tak sabar utk ktorng rasmikan dia... hehehe... daaa... nite semua...


assalamualaikum!!!

3 comments:

jejaka anggun said...

alahai. anak angkat blogger rupanyer.

susah2 buat IVF jer la. cousin i 10thn kawin end up buat IVF jer. dah besar panjang dah anak dia sorang.

azhariahzuber said...

wah berdua jgk ke..ko da test lum

Cikgu ILi said...

Yes..betul andaian aku.
Weh cantik pintu ko tuuu..