10 October 2009

nak itu!!

nak tue! nak tue!

huhuhu.. kalo boleh merengek, meragam dh lama aku buat.. asalkan aku dapat apa yg aku hajatkan.. tapi aku bukan budak tecik, walaupun fizikal aku aje bersaiz kecik...

nak la.. nak la..


ntah ape ntah..
tetiba je arini aku rasa..
aku harus dapatkan jugak benda nih...


dah lama aku bersabar... tunggu...
bagi laluan pada benda lain...
kali ni, xkira..

nak jugak!!
tak dulik!!
akan aku dapat kan jugak!!

nak nikon!! x nak yang lain..


walaupun abang long dh ade satu.. tp itu dia punye...
ni aku nk, yg aku punye... hak milik kekal a.z.n.e.e...

naaaaakkk......

mgkn sbb aku dh bosan dgn kamera aku skrg... hati aku dh lm menggetek nak amek gmbr cantek2... adesss....

lecturer MMU aku dulu pernah ckp "melalui foto
juga kita boleh berkarya..."
and i do believe that they can talk...


Kg.Baru, Pantai Remis, Perak - 5 Mac 2005 by Nikon Coolpix SQ

Nikon Coolpix SQ - walaupun bukan DSLR, tp tetap mantap hasilnye...

p/s: adess.. aku rindu untuk menembak semula....

9 comments:

alfa juliet said...

kalau ko minat ko beli je..sbb aku tgk ko memang pandai tangkap gambar

jejaka anggun said...

insya allah. usaha itu tangga kejayaan. tangga itu staircase. terima kasih.

yan said...

wei, abang ko single lg ker??

Mrs. Zuki said...

Beli Jonny jangan tak beli..
Kalau duit aku banyak pun aku nak beli jugak..
Jonny...kalau dh beli..tolong "tembak" aku..boleh?

yangyuyu said...

aku pun mengharap, kalau aku menang lucky draw, biarlah hadiahnya DSLR..hehe

a.z.n.e.e said...

azza:
kalo ikutkan hajat dihati mmg mcm tue la..

J.A:
yup... caiyok! caiyok!

a.z.n.e.e said...

yan:
single lg beb!! available lg beb!!

ili:
ko nk aku tembak ko??
wow... what a pleasure...

bam:
aku jugak... free lg bagus.. nak! nak!

cikgu ahmatt farihan said...

aku nk amik dslr sony cik...

a.z.n.e.e said...

sony x cukup memuaskan hati aku boh.. kadang2 kena tgk gak lighting dia mcmner.. ok ke x.. stgh tue terlebih warna.. gmbr kdg2 terlebih warna kuning la, biru la... itu yg aku plg benci.. sbb gmbr dh jd x ori...

nikon sgt2 memuaskan hati, boh.. otai2 sume pakai nikon, boh...

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails