30 October 2009

dengkur ke nyanyi??

kenapa la si jonny ni x pindah2 lagi??
umah dah lama siap... tapi dok menempek lagi kat umah mak dia lagi watpe??
wat buang boraih aje..


ala.. ate nak wat mcmner...
umah memang le dah siap.. tapinye...

grill tak pasang lagik!!!
langsir pun xdak!! bukan takat langsir, rail langsir pun x pasang lagik!!!
kata dalam minggu ni nak mai pasang rail langsir, tapi xdak pun..
ate karang, habih sume orang nampak kume bermanja2an...


mane boleh!!!

ate.. kesimpulannye... minggu ni kume berdua x le lagi pindah umah baru....
hekhek..


cume minggu ni rasenye dan (sempat) le kalo nak cuci lantai...
of course, en.suami yang kena buat banyak keje dari aku!!
aku kan xle buat keje2 berat... hehehe...
esok aku jadik mando (bos).. nengok aje laki aku buat koje...


gambo nanti aku hupload yek... sebabnye aku pun dah lama beno xngambek gambo....
bz kome wei...
tdo pun berdengkur!! hakhak...
itu kata en,suami... tapi hampeh aku nak percaya la,kan??


dia kata, kuat gile aku dengkur... jenuh dia cari kamera... konon nak jadikan bahan bukti...
kat PC... x jumpe!
kat dalam handbag hitam... failed!
kat dalam handbag kecik... failed jugak!!!
dalam bilik pun x dak!!!


hahaha...

i'm super brilliant!!!
sebab aku letak kat dalam kete...
hehehee...


sebenornye.... aku tertinggal kat dalam dashboard...nasib baik tertinggal dalam kete...
kalo x, aku pun x sanggup nengok gambo aku ngangea mulot plus kuar bunyi2an...
mesti horor gilersssstttt!!!


eh, dah melalut dah... nak g makan la.. en.suami pun dah sampai umah....


tengokla muke dia seposen... muke penat...
hehehe... muke aku jangan tengokla kalo penat.... sesen pun xlaku...
kalo ngantuk lagi horrible!! mak aku cakap kalo aku ngantuk.. sesen pun tak gunea!!

3 comments:

jejaka anggun said...

hahaha.. pernah gak buat rakaman dengkur kuat yg camtuh. best sebab hasilnya memuaskan.

Mrs. Zuki said...

Machonye muke laki ko time ni..serius..aku tak tahan gelak ngan blog ko ni..pekat bebeno ..td aku dah gelak gile2 dgn word ingke tu..

a.z.n.e.e said...

JA:
huh?? janganla muke ala2 wardina ni jadi mangsa.. hakhak.. tergedik jap..

ili:
hehehe... dia kalo serius sume org takut.. aku pun kecot.. hehehe.. tp xpea aku teror mcmner nk handle.. hekhek..

p/s: ili, jgn ketawa kuat2 nnt org igt cikgu manela yg gelak tgh2 malam kat sekolah tuh!! hehehe.. enjoy camping ya!

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails