17 September 2009

Raya Wish...


harini rabu..
esok khamis...
lusa jumaat...
tulat sabtu...
tonggeng R.A.Y.A!!!

anak itik menari dansa,
anak ayam berlaga kepala,
makan kueh ketupat di pagi raya,
jangan lupa duit raya...

memandangkan esok dah khamis... mgkn ramai yg dah mula bercoti dan mula balik kampung.. oleh itu, dikesempatan ini... Tentang A.Z.N.E.E mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca blog ni... Maaf zahir dan batin... Pastikan memandu dengan selamat mengikut had laju kebangsaan... huhuhu...


tahun ni, aku malaih nk berbaris panjang2 menukar ataupun menagih sarung angpau dari bank... aku guna ajela angpau yg aku dapat 'free' hasil pembelian 'shopping' raya... terima kasih kepada mereka yg sudi menaja sarung angpau dari Tentang A.Z.N.E.E... hehehe... kalo x cukup, aku guna ajela angpau lama yg org bagi masa aku kawen tahun lepas... huhuhu...

p/s: biar sampul buruk, janji isi ada... huhuhu..

~|@ a.z.n.e.e@|~

2 comments:

azhariahzuber said...

selamat hari raya maaf zahir batin jonny

a.z.n.e.e said...

selamat raya jugak azza...