02 June 2009

Pembunuh!!

Dia mmg jahat!!!
Dia pembunuh!!!
Dia bunuh baby aku!!!


JAHAT!!
JAHAT!!
JAHAT!!!
JAHAT!!!

8 comments:

Anonymous said...

awk,
sabar...

alfa juliet said...

rilek jonny....dah takde rezki lah tu....sapa tak sedih hilang bayi...harap ko kuat k....ko kan kuat jonny

Blackdiamond Forever said...

Kita merancang, DIA juga merancang...
tentu ada yang terbaik untuk kita..percayalah jonny

en_me said...

salammm..

A.Z.N.E.E said...

any:
mekaseh..

azza:
tq..entah la aku pun xpasti aku kuat lagi ke tak... tapi sedih sesgt sbnrnye..

intan:
mekaseh intan... aku pun harap begitu jugak.. ape2 pun doakan utk aku yea..

en_me:
salam..

Ms J said...

Be strong gurl.. Ingatlah setiap ujian yang Allah turunkan pada kita adalah kerana Dia sayangkan kita. Walau susah macam mana pun, pastinya ujian itu terdaya ditanggung oleh kita dan Dia nak uji kekuatan iman kita supaya kita tidak berpaling dariNya..

Cakap memang senang, tapi diri yang menanggungnya lebih tahu.. Semoga ko kuat hadapi dugaan ni.Lepas ni boleh usaha lagik, K? Chaiyok!!! (",)

Anonymous said...

AkAK PuNyE wBsItE LaEn McAm .. HaHa

A.Z.N.E.E said...

Ms J:
Tq... Yup.. moga aku masih kuat utk semua dugaan-NYa ini... Amin..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails