15 June 2009

Tacap

Aku arini bz meng'tacap' blog insan2 terdekat..
Huhuhu... Aritu dah siap satu.. Arini dua pulak..
Tapi yg satu tue, xsudah lagi sbb tuan dia byk songel sket..
Yg lagi satu tuh.. Mmg dh siap.. Hope tuan punye badan berpuas hati la yea..
Aku try fix dgn tema dan misi blog.. Hope okla yea..
Huhuhu..
Oklah, nk promo sket blog member aku sorg nih... Dia cikgu jugak..
Jengah2la blog dia.. At least boleh bertukar pendapat n tgk cr persekitaran pendidikan di bandar..
Yg specialnye.. blog nih utk communicate antara cikgu n murid2..
Bukan murid sekolah menengah tapi sekolah rendah yea..
Sekarang kan teknologi dah canggih..So, mcm2 informasi boleh dapat dgn cepat n free!!
Oklah.. surf la blog yg aku dh tlg tacap2 nih..
(Ada la lagi yg aku nk tambah kemudian.. Insyallah.. Tgkla tahap kerajinan aku mcmner.. Huhuhu..)
p/s: aku n en.suami bercakap2 antara ktorng berdua.. "Dah senang yea skrg nk wat website.. Pilih je nak yg mane.. Klik aje ape nak.." "A'ah.. Dulu Mdm.Forest penat2 ajar kite kan? Guna dreamweaver... Jenuh wat design.. Jenuh nk kasik website ringan.. Skrg main klik aje..." Huhhu..
Itula perbezaan dulu dan skrg... Semua org berpeluang jadi webmaster... Ktorng dulu terketek2 nk wat website.. Sampai hempas2 kepala ke meja.. Penat je g cafe cari ketenangan..Huhuhu...
Syabas la utk semua org yg berusaha utk ade website @ blog sendiri nih...
~@ a.z.n.e.e @}~

0 comments: