25 June 2009

Announcement!!!

Harini nk announce beberapa blog...

  1. Kashful - Forex - Ini blog my en.suami.. Inila blog yg aku cakap aku tlg touch-up aritu... Sesape yg berminat ttg investment boleh la join.. Sape yg berminat dgn Forex.. lagi lagi lagi digalakkan utk join.. en.suami ade suh aku study psl Forex.. adela aku tau2 sket2.. tapi xtahu sgt jugak.. Huhuhu... Kalo hubby korang atau bf korang berminat pasal investment gak bole la view.. Tp blog ni pun masih lg under construction..

  2. Razzi - Ni blog adik sepupu aku.. Dia ni br f5.. tapi blajar wat programming.. dasat nih.. standard basic IT yg aku belajar time degree dulu.. Siap pinjam buku Visual Basic aku dulu.. Huhuhu... Dah mcm2 dia buat... Katanya nk upload mcm2 gadget dlm tuh.. Huhuhu..Ape2 pun aku menyokong usaha adik2 kita nih.. Caiyok! Caiyok! Sama2 la kita menyokong mereka!!

  3. Ismah - Tailor - Ni member aku masa kat RPS... Kawan2 ronggeng dulu.. Huhuhu.. Aku baru tau dia dh berenti keje n bukak kedai jahit sendiri.. Credit extra sbb mencuba berniaga kat internet.. Congrate!! Aku sangat2 menyokong perusahaan orang Melayu.. Tetambah lagi usaha kawan2... Caiyok x100!

  4. Kaki Cookies - Huhuhu.. Inipun member aku jugak kat RPS.. Radziah Rat.. kami sekelas... dia dulu ketua kelas aku.. Orgnye sangat cekap n cepat buat keje.. Mcm lipas kudung.. Huhuhu... X disangka melalui blog Ismah, baru aku tau yg kawan aku nih pun jual biskut.. Ape2 pun caiyok! caiyok x100!
Link niaga kawan2 yg lain, aku dh letak kat column "Usahawan Muda".. Boleh la korg try klik ke sana.. Semoga berjaya untuk semua... Sukses sokmo..

p/s untuk semua di hari ini :
  1. Orang Melayu Mesti Bolllleeeehhh....!!!
  2. Aku ade add widget baru... Untuk sape yg paling top bg komen dlm blog aku.. Huhuhuhu.. As an appreciation utk sesape yg bagi komen dalam blog ni... Huhuhu... Mari kita memeriahkan bahagian komen...
~ |@ a.z.n.e.e @|~

7 comments:

jejaka anggun said...

blog jejaka anggun x promo ker cikgu aznee?

Cikgu ILi said...

Selamat MAju Jaya Org- org melayu..
MEnarik gadget ko tu...(takleh nak komen panjang- panjang arini..aku nak siapkan assignment).

a.z.n.e.e said...

Jejaka Anggun:

hehehe.. xpe.. xpe.. ade lg versi lain nk promo blog org lain.. next will be you, ok!! huhuhu..

Ili:
Hehehe.. Sudah ku kata.. Ku ini junkies!!! Hehehe.. Selamat buat tugasan yea, Ili...

azhariahzuber said...

patut ili takj update blog, buat asg rupanya..muahahaha....jonny, memang dah ramai org berniaga dlm blog skang...kita nak bisnes apa ek??? hehehe

a.z.n.e.e said...

Azza;
A'ah kan dia ade assignment kena anta.. Sian dia..

A'ah kan? aku pun tgh pk jugak nih.. Hihihi.. Ko kalo ade boz baru, btau aku.. Aku promo blog ko.. Huhhu..

Unknown said...

Salam Aznee! Thanks sangat sebab iklankan blog adik :D hihihi! yelah usahawan kecil-kecilan baru nak mula. Thanks for the support!!

a.z.n.e.e said...

Hai adik,..

Selamat datang..
Mekaseh...
Caiyok! Caiyok!
Usaha Tangga Kejayaan..

:)