13 May 2009

Bunga

Untuk menghilangkan kerengsaan yg ada..
Mari kita mencuci mata melihat keindahan bunga-bungaan..

Ini bunga2 yg mak aku tanam depan umah..
Huhuhu...





Enjoy!

p/s: hati aku tengah berbunga2.. Isnin ni guru2 sekolah aku kena karaoke..
Termasuk lah aku.. Oh, rindunye untuk melalak.. Lantak la walau xsedap pun...


~|@ a.z.n.e.e @|~

4 comments:

ILi Izyani said...

Cantik...(aku lebih suke melihat hasil teknik fotografi dari rupa objek)..

Tapi..bunga- bunga cinta ni pun cantik2..

A.Z.N.E.E said...

Huhuhu..
aku pun dh lm x menembak sebenarnye..
merajuk dgn kamera..
huhuhu..

Ms J said...

Bestnye korang nak melalak.. aku kat sini tengah meroyan!!!!!!!!! NAZIR nak datang hari Isnin. KP aku pulak kena gi kursus. Setiausaha panitia pulak kursus 14 minggu. yang tinggal... AKU!!!! dan aku sebagai Setiausaha HEM pun kena menghadap jugak NAZIR-NAZIR tu... uuwwaaaa....

A.Z.N.E.E said...

Jaja..

Oyeke.. habis korg x smbt ke Hari Guru? ktorng karaoke hasil idea GB jugak.. dia mmg sgt sporting suke muzik.. Huhuhu.. AKu tumpang sekaki.. Biarla org tgk kesengalan aku..

Aku bukannye ayu sgt! Hehehe..

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails