29 December 2012

Orang Malaysia mmg suke upload gmbr makan kan?

Hahaha... termazuk la dgn diri ai sendiri... senang je upload 2 in 1.. upload kt instagtam, sekali dgn facebook... ada yg komen kt instagram, ada yg komen kt fb... best baca komen orang...

Actually, ai adalah taubat sekali upload gmbr durian.. paztu kesian lak bila kawan2 mak buyung yg x bole nk makan sbb jauh, susah nk dpt pastu dilarang keras mkm durian ms preggy...

Taubat kali kedua, bila ai upload gmbr petai... ya ampun, member ai kt UK plk yg kempunan petai.. ai belum2 jg lg pos kt dia survonier petai ke UK.. sorryla geng.. aritu aku nk pos dh, sekali ko plk pergi bercuti ke Cairo.. nnt aku cr time utk pos petai tu k.. hehehe

Tapi  skrg tabiat suke amek gmbr n upload ni mmg sukar dibendung dan sekarang ai nk upload lg... ya ampun, buat kawan2 yg teringin.. nnt korang kerah suami masing cari tau..
Jom jela tgk gmbrnye ek..

Daging Rusa masak black pepper di Malim Nawar, Perak.

Chicken Chop by UangMaree Cafee, Gopeng

Kek Rainbow by Fizz Delight, Kampar.

Soto Muar by Fizz Delight, Kampar.

Petai Terbaik from Kampar, Perak.

Ikan bakar Kuala Perlis.. mesti cuba...!!

Ayam Penyet Best, Ampang Park.

Durian Cili Api, Cameron Highland.

Doughnut by Park Avenue Hotel, Sungai Petani.

Pokkits KFCH...

Satay ayam, satay daging, perut dan satay kambing by Samuri Kajang, Gombak.

Spegatti by Secret Recipe... yummy!!

Nasi Ganja by Restoran Nasi Vanggae, Ipoh !!

terliur tak??? hahahaha...
larik.....!!


Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

Delimasari said...

nasi ganja tu mmg popular kat Ipoh kan

azhariah zuber said...

lambat lagi aku nak balik kuala perlis makan ikan bakar. adeh

sha said...

sedapnyee ikan bakar..kuala perlis nye soft crab pon teringat!!

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails