04 April 2012

Stailista April 2012

Jenjalan dengan mak kat Tesco.. Pastu singgahla News.Com nak beli majalah..

Ternampak Statilista April, terus belek2... Tengah2 belek, terpandang dan terdetik hati...


"Aik, macam aku pernah nampak aje gambar ni..."



Pandang kat bahagian kredit..


Tertera kat situ :
"Terima Kasih : Azzirul Fahmi"


Hehehe... Rupenye memang betul la aku pernah nampak gambar ni.. Sebab memang ada gambar pelakon Izreen ni kat dalam lappy abang sulung aku.. Dia yg shoot masa Izreen bertunang awal tahun aritu... Hehehe...

Terus tunjuk kat mak dan beli... Mak buat2 macam tak percaya lak... Hehehe... Ape la mak ni...

Sampai kat umah, cakap kat mak :
"Tak pe... Bulan ni Azzirul Fahmi kuar magazine, hujung bulan ni Aznee Fazrein dan Azzuana Fakhrinie punye giliran pulak yea....." sambil membuat muka sinis dan urut janggut yang tak ade... Hehehe...


P/S : Izreen ni yang berlakon jadi Melly dalam citer TENTANG DHIA aritu... korang tengok tak?? giler best citer ni... Hehehe

1 comments:

sha said...

hebak abg ko!

Featured Images

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7
Related Posts with Thumbnails